Konu
r10 1 TL yarışması nasıl olur :)
25-07-2014, 22:49:09
#4
Kuralsiz
Caxing adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
doğru hocam sadece öneri. Ama adminler olursa sorun çıkmaz gibi
Daha önceki yönetim kadrosuyla şaibeli olaylar yaşanmıştı premium üyelik çekilişi gibi bir şeyde. Sonra itiraf edenler falan olmuştu.
Ne şamın şekeri, ne arabın yüzü...