• 24-07-2014, 21:57:39
    #1
    Arkadaşlar Merhaba
    Ben Önlisans eşim Lise Mezunu hangi oturum için ödeme yapacağız ? Çok acil cevap bekliyorum
  • 24-07-2014, 22:48:24
    #2
    1rer oturum için yapacaksınız tek sınava girecekseniz tek oturum yapacaksınız