310 puanla Tıp okumak ister misiniz? - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
310 puanla Tıp okumak ister misiniz?
0
●
460
R10.net
Gündem & Off-Topic
Off-Topic
310 puanla Tıp okumak ister misiniz?
24-07-2014, 05:22:07
#1
windesign
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
Hayal değil artık gerçek :d Bahçeşehir Tıp ücretli 310 puan bile değil 309'la aldı :d Geçen sene 490 puanla almıştı :d Artık ülkede parayı basan tıp okuyor :d
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler