• 23-07-2014, 23:30:49
    #1
    Kandil hatırlatması amacıyla özellikle biraz önce ekledim.
    Tüm r10.net dostlarımızın kandili şimdiden mübarek olsun.

  • 24-07-2014, 00:45:02
    #2
    Allah razı olsun, hepimizin inşallah.
  • 02-01-2015, 15:54:32
    #3
    Sizinde kandiliniz mübarek olsun.
  • 02-01-2015, 16:01:18
    #4
    Sizinde hocam
  • 02-01-2015, 18:07:17
    #5
    Üyeliği durduruldu
    Tüm r10 ailesinin kandili mübarek olsun, hayırlı kandiller
  • 02-01-2015, 18:09:23
    #6
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Teşekkürler dostum senin ve tüm Müslüman Aleminin kandili mübarek olsun
  • 02-01-2015, 21:44:08
    #7
    Allah razı olsun sizinde kandiliniz mübarek olsun
  • 02-01-2015, 23:23:50
    #8
    Sağolun hocam, sizinde kandiliniz mübarek olsun.
  • 02-01-2015, 23:25:57
    #9
    Herkesin kandili mübarek olsun