• 20-07-2014, 18:38:50
    #1
    Arkadaşlar bir açık arttırmaya katıldım büyük ihtimal bana kalacak ama çok daha uygununu buldum, bu arttırmada ki ürünü almak istemiyorum o yüzden. Ödeme yapmazsam nolur?

    Dava falan açabiliyorlar mı?


    DÜZENLEME /////

    Arkadaşlar merak edenler olduğu için ürünü anlatayım.


    PS3 PLAYSTATiON 3 +GTA5+FIFA14-14OYUN+2 JOYSTICK

    Fat Kasa, Garantisi bitmiş, 14 oyun bulunuyor.

    GTA 5, GTA 4, FİFA 14 13, NBA 2K14 2K13, BOLT, SMACKDOWN, HULK vs vs.

    700 TL'ye kaldı bana ve teklifi 12 saatten az süre kaldığı için iptal edemedim.

    Ne diyorsunuz alayım mı?
  • 20-07-2014, 18:40:24
    #2
    Dava falan açmazlar. Sadece olumsuz geri bildirimde bulunur satıcı..
  • 20-07-2014, 18:42:54
    #3
    Webcontroller adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Dava falan açmazlar. Sadece olumsuz geri bildirimde bulunur satıcı..
    Başka bir sıkıntı olmaz doğru mudur hocam
  • 20-07-2014, 18:46:24
    #4
    hiçbirşey olmaz Negatif puan alırsın en fazla. oda önemli değil.
  • 20-07-2014, 18:49:58
    #5
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    bir daha açık artırmalara teklif veremezsiniz.. açık arttırmada olan bir ürünü hemen al ile almak zorundasınız tekrardan teklif verebilmek için..
  • 20-07-2014, 19:30:58
    #6
    Açık artırma daha bitmemişse teklifi geri çekme şansınız bulunuyor diye biliyorum.
  • 20-07-2014, 19:46:50
    #7
    Ipod adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Açık artırma daha bitmemişse teklifi geri çekme şansınız bulunuyor diye biliyorum.
    Aynen

    Kullandığım Cihaz : Tost Makinesi
  • 20-07-2014, 19:50:52
    #8
    Nasıl geri .ekebiliyoruz?
  • 20-07-2014, 19:52:30
    #9
    Cinan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Nasıl geri .ekebiliyoruz?
    Bana Özel Sayfası》Tekliflerim》Devam Eden Teklifler olması lazım

    Kullandığım Cihaz : Tost Makinesi