Arkadaşlar bir açık arttırmaya katıldım büyük ihtimal bana kalacak ama çok daha uygununu buldum, bu arttırmada ki ürünü almak istemiyorum o yüzden. Ödeme yapmazsam nolur?
Dava falan açabiliyorlar mı?
DÜZENLEME /////
Arkadaşlar merak edenler olduğu için ürünü anlatayım.
PS3 PLAYSTATiON 3 +GTA5+FIFA14-14OYUN+2 JOYSTICK
Fat Kasa, Garantisi bitmiş, 14 oyun bulunuyor.
GTA 5, GTA 4, FİFA 14 13, NBA 2K14 2K13, BOLT, SMACKDOWN, HULK vs vs.
700 TL'ye kaldı bana ve teklifi 12 saatten az süre kaldığı için iptal edemedim. 
Ne diyorsunuz alayım mı?