• 07-07-2014, 02:45:27
    #10
    Sakın garantiye 50-60 tl için dava açma, senin adına dava açıyorlar ve gayet başarılı oluyorlar. Durduk yere başına 2 bin tl masraf alıyorsun.
  • 07-07-2014, 02:48:46
    #11
    Kuveyt Türk kullan. Yok hesap ücretiymiş, EFT ücretiymiş, zart zurt kesintisiymiş; hiç kafanıza takmayın.
  • 07-07-2014, 11:24:27
    #12
    s103r adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    öyle bir dunya yok deneyin ve görün 2011 2012 yılında değişti tüm kanunlar istediniz yere gidin dava açın 58'i kurtarcam derken garanti dava acıyor açtığı gibi kazanıyor kazandındada avukat parasınıda sizden alıyor öyle bişey yok yani garantiden kimse geri alamaz alıncak olsa 5 yıldır bizden kesiyor biz alırdık örnekleri cok var araştır gör

    arkadaş bilende konuşuyor bilmeyen de !!

    Tüketici kanunu değişti ve yeni 2014 yılının mayıs-haziran ayında yürürlüğe girdi. ki değişmese bile önceden de alınıyordu sadece şimdi daha kolay alınıyor.
    http://www.aktifhaber.com/yeni-tuket...or-990341h.htm

    banka yine çekmeye devam ediyor banka çekiyor sen gidip itiraz edip geri alıyosun süreç böyle işliyor.

    ikametgahının bulunduğu ilçedeki tüketici hakem heyetine git hiç bir masrafı yok bir dilekçe veriyorsun onlar senin adına işlemleri yapıyor 30-45 gün içerisinde paran hesabına yatıyor.

    sen dinleme kimseyi yarım saatini alacak bir işlem gidip dilekçeni ver.
  • 07-07-2014, 11:57:50
    #13
    Dava açmak istiyorsan öncelikle google'den "Garanti bankasının açtığı davalar" diye araştır. Burada bilende konuşur, bilmeyende.. Sor bakalım kendilerine hayatında davası olmuş mu?
  • 07-07-2014, 13:13:15
    #14
    http://www.enmodatrend.com/kredi-kar...i-bankasi.html
    http://trpress.com/kredi-karti-aidat...lma-dilekcesi/
    http://volkanyorulmaz.blogspot.com.t...geri-alma.html

    daha binlerce link var googleda aratabilrisiniz dava açın demiyorum tükteici hakem heyetine gidin sadece bir dilekçe verin diyorum arada dağlar kadar fark var.

    güzel sözdür
  • 10-07-2014, 00:06:37
    #15
    U_uR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    arkadaş bilende konuşuyor bilmeyen de !!

    Tüketici kanunu değişti ve yeni 2014 yılının mayıs-haziran ayında yürürlüğe girdi. ki değişmese bile önceden de alınıyordu sadece şimdi daha kolay alınıyor.
    http://www.aktifhaber.com/yeni-tuket...or-990341h.htm

    banka yine çekmeye devam ediyor banka çekiyor sen gidip itiraz edip geri alıyosun süreç böyle işliyor.

    ikametgahının bulunduğu ilçedeki tüketici hakem heyetine git hiç bir masrafı yok bir dilekçe veriyorsun onlar senin adına işlemleri yapıyor 30-45 gün içerisinde paran hesabına yatıyor.

    sen dinleme kimseyi yarım saatini alacak bir işlem gidip dilekçeni ver.
    ne cok biliyonuz hocam siz öyle avukatlar kendi paralarını geri alamazken webmaster alıcak öylemi arkadaş gitsin tüketici heyetine baakalım ne cevap vericekler burdan yazsın cok bilen arkadaşlarda öğrensin neyin ne olduğunu.
  • 10-07-2014, 10:36:14
    #16
    bekliyoruz sonucu
  • 22-07-2014, 12:50:42
    #17
    U_uR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bekliyoruz sonucu
    almaya çalışmadım ama almanın tek yolunun öğrenci olduğuma dair dilekce göndermek olduğunu öğrendim oda bir ihtimal