arkadaş bilende konuşuyor bilmeyen de !!
Tüketici kanunu değişti ve yeni 2014 yılının mayıs-haziran ayında yürürlüğe girdi. ki değişmese bile önceden de alınıyordu sadece şimdi daha kolay alınıyor.
http://www.aktifhaber.com/yeni-tuket...or-990341h.htm
banka yine çekmeye devam ediyor banka çekiyor sen gidip itiraz edip geri alıyosun süreç böyle işliyor.
ikametgahının bulunduğu ilçedeki tüketici hakem heyetine git hiç bir masrafı yok bir dilekçe veriyorsun onlar senin adına işlemleri yapıyor 30-45 gün içerisinde paran hesabına yatıyor.
sen dinleme kimseyi yarım saatini alacak bir işlem gidip dilekçeni ver.
ne cok biliyonuz hocam siz öyle avukatlar kendi paralarını geri alamazken webmaster alıcak öylemi arkadaş gitsin tüketici heyetine baakalım ne cevap vericekler burdan yazsın cok bilen arkadaşlarda öğrensin neyin ne olduğunu.