• 06-07-2014, 15:12:16
    #1
    Merhaba arkadaşlar

    13 temmuz metallica konserine gidecek olan varmı?
  • 06-07-2014, 19:50:18
    #2
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Gün sayıyorum

  • 07-07-2014, 00:33:48
    #3
    serhatesmer adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Gün sayıyorum

    Hadi hayırlısı ben 3 tane aldım.3 kişi geliyoruz
  • 07-07-2014, 10:09:55
    #4
    Kirkhammett adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hadi hayırlısı ben 3 tane aldım.3 kişi geliyoruz
    E madem tanışalım