• 05-07-2014, 19:43:09
    #10
    Sakın vermeyin hocam hiç bir şey.Siz sürücü adayısınız.
  • 05-07-2014, 19:46:14
    #11
    Verme tabi hocam. Sürücü kursu ne diye var.


    iPhone 'den Tapatalk aracılığı ile gönderildi
  • 05-07-2014, 19:51:34
    #12
    Kasgo vardır arabanın ama kasgoya yaptırmazlar puandan dolayı.

    ücreti vermek gibi zorunluluğunuz yok
  • 05-07-2014, 20:28:09
    #13
    Hocam o acemi arabasi surucu kursunun egitim araci. Hic bir sekilde odemeyin. Sizin degil yaninizda ki egitmenin suçu.
  • 05-07-2014, 21:09:13
    #14
    Sürücü kursuna para vermezsem eğer kendilerini savunma ve zorla alma şansları var mı peki?
    Hak idda edebilirler mi?
    Ben eğitmen adama sorduğumda kim ödeyecek bunu dedim ben mi ödeyecem sen verecen tabi dedi. Bende bişi diyemedim bilmiyorum prosedür nasıldır
  • 05-07-2014, 21:16:36
    #15
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Kesinlikle para pul alamazlar sizden ihtimali dahi yok . Para pul vermeyin.

    GT-I9505 cihazımdan Tapatalk 2 ile gönderildi
  • 05-07-2014, 21:16:38
    #16
    Üyeliği durduruldu
    SeoTurkey adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sürücü kursuna para vermezsem eğer kendilerini savunma ve zorla alma şansları var mı peki?
    Hak idda edebilirler mi?
    Ben eğitmen adama sorduğumda kim ödeyecek bunu dedim ben mi ödeyecem sen verecen tabi dedi. Bende bişi diyemedim bilmiyorum prosedür nasıldır
    trafik polisine sor , gerekli cevabı o verebilir kanaatin deyim.
  • 05-07-2014, 21:25:25
    #17
    Vermeyin sakın size öğreten bassaydı frene farkına varıp
  • 05-07-2014, 21:44:17
    #18
    Ehliyetiniz yok ve suçlusunuz enteresan, sonuçta öğretecek size ödemeyin sakın.