Sürücü kursuna para vermezsem eğer kendilerini savunma ve zorla alma şansları var mı peki?
Hak idda edebilirler mi?
Ben eğitmen adama sorduğumda kim ödeyecek bunu dedim ben mi ödeyecem sen verecen tabi dedi. Bende bişi diyemedim bilmiyorum prosedür nasıldır