Sürücü kursunun arabasını direğe çarptım
60
●4.457
- 05-07-2014, 19:46:14Verme tabi hocam. Sürücü kursu ne diye var.
iPhone 'den Tapatalk aracılığı ile gönderildi - 05-07-2014, 19:51:34Kasgo vardır arabanın ama kasgoya yaptırmazlar puandan dolayı.
ücreti vermek gibi zorunluluğunuz yok - 05-07-2014, 21:16:38Üyeliği durduruldutrafik polisine sor , gerekli cevabı o verebilir kanaatin deyim.SeoTurkey adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
ödemeyin sakın.