• 01-07-2014, 02:13:02
    #1
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Bir tişört bastırmak istiyorum,basan filan varsa fiyatta yardımcı olursa bastıracağım
  • 01-07-2014, 02:14:49
    #2
    Bizde basmak için makine varda diger malzemeler yok Basılacak şeyin kağıdı yazıcı falan
  • 01-07-2014, 02:58:17
    #3
    tek 1 adet mi bastırıcaksınız hocam bizim burada var ancak çok az sayıda ise basmaz makinaları değişik bunların kalıp yaptırıyorlar öyle basıyorlar siz net sayı söyleyin sizin için fiyat alayım birde siyah beyaz basıyorlar bizimkiler
  • 01-07-2014, 03:08:30
    #4
    Ha hocam renkli lazım 3-4 tane bastırmayı düşünüyorum.