Sizlere kısaca şunu belirtmek istiyorum, bundan 2 sene önce sadece ve sadece sol baş parmağımın yanında kendi baş harfimi "B" yazdım. Kendi makinem ile.
Aradan 3-4 ay geçti sağ kolumu yıldızlarla kapladım, aradan bi 3-4 ay geçti tribal yaptım, aradan aradan derkeeen
SAĞ - SOL tüm kollarım dirseklere kadar komple dövme oldu bacaklarımda da bir kaç tane var
yani size diyeceğim şu ufacık bir dövme yaptırmayı bile düşünüyorsanız başka yaptırmam zaten diyorsanız kesinlikle önermiyorum cidden sakın bunu kaale almama falan yapmayın cidden hastalık oluyor nereme yaptırsam artık diye yer arıyorsun
