• 29-06-2014, 01:11:06
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Merhaba arkadaşlar forumda olsun, facebook gibi yerlerde olsun herkes bi dövme muhabbetinde dövme sorgulamasında.
    Sizlere kısaca şunu belirtmek istiyorum, bundan 2 sene önce sadece ve sadece sol baş parmağımın yanında kendi baş harfimi "B" yazdım. Kendi makinem ile.
    Aradan 3-4 ay geçti sağ kolumu yıldızlarla kapladım, aradan bi 3-4 ay geçti tribal yaptım, aradan aradan derkeeen
    SAĞ - SOL tüm kollarım dirseklere kadar komple dövme oldu bacaklarımda da bir kaç tane var
    yani size diyeceğim şu ufacık bir dövme yaptırmayı bile düşünüyorsanız başka yaptırmam zaten diyorsanız kesinlikle önermiyorum cidden sakın bunu kaale almama falan yapmayın cidden hastalık oluyor nereme yaptırsam artık diye yer arıyorsun
  • 29-06-2014, 01:14:04
    #2
    cunup olunca ne yapacan merak ediyorum
    dovmeden dolayi su deriye temas etmediginden hep kirli olacan ;-)
  • 29-06-2014, 01:17:11
    #3
    Üyeliği durduruldu
    SEOPro adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    cunup olunca ne yapacan merak ediyorum
    dovmeden dolayi su deriye temas etmediginden hep kirli olacan ;-)
    Bu tarz söylemelerde çok etrafta.
    Zevkler tartışılmaz derler ya hani o gibi diyelim, varsa bir şeyi (her kafadan bir ses çıkıyor haliyle) günahı bana arkadaşım bu tür yaklaşımları olumlu bulmuyorum ben
    Yok cünüpsün, ömrüm boyunca cenabetsin vsvs. çok saçma geliyor bana tamamen zevk işi
    Şahsen pişman değilim, olmamda hani diyorlarya kız vermezler ona göre kız bulursun diye, beni istemeyeni bu halimle kabul etmeyeni ben hiç etmem olur biter
  • 29-06-2014, 01:19:25
    #4
    SEOPro adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    cunup olunca ne yapacan merak ediyorum
    dovmeden dolayi su deriye temas etmediginden hep kirli olacan ;-)
    Dövme cünüp tutmaz. Çünkü deri altına işlenir.
    • BatuhanATES
    • dev
    • Videoreklam
    BatuhanATES, dev, Videoreklam ve 1 kişi bunu beğendi.
    4 kişi bunu beğendi.
  • 29-06-2014, 01:22:28
    #5
    herkesin kendine ona sozumuz yok ancak bilirkisilerin aciklamalarinda konu mevcut
  • 29-06-2014, 01:32:29
    #6
    Aslında ne istediğini bildiğin sürece sorun yok. Saçma şekiller, yazılar vs bunlar insanı bir zaman sonra sıkar. Bende 1907 yazdırdım koluma sonra baktım devamı gelecek bunun sıkılmayacağım bir şey yaptırayım yine Fenerbahçe ile yaptırdım baktım olmuyor bir daha dövme yaptırdım oda fenerbahçe ile ilgili. Yani ne oluyor vazgeçemediğin şey için istediğin gibi yaptırabilirsin
  • 29-06-2014, 02:25:14
    #7
    Üyeliği durduruldu
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Dövme cünüp tutmaz. Çünkü deri altına işlenir.
    ama işte kardeşim bunu herkes bilmez ve malesef bizim TÜRK MİLLETİN"DE VARDIR bilir bilmez herşeye yorum atmayı severiz..

    Katılıyorum dediklerine.


    Dövme abdest"e ve gusul"e engel değildir ...

    buyrun benim gözümde favori bilir kişilerden ...
  • 29-06-2014, 02:36:23
    #8
    Üyeliği durduruldu
    GuNGoRv adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Aslında ne istediğini bildiğin sürece sorun yok. Saçma şekiller, yazılar vs bunlar insanı bir zaman sonra sıkar. Bende 1907 yazdırdım koluma sonra baktım devamı gelecek bunun sıkılmayacağım bir şey yaptırayım yine Fenerbahçe ile yaptırdım baktım olmuyor bir daha dövme yaptırdım oda fenerbahçe ile ilgili. Yani ne oluyor vazgeçemediğin şey için istediğin gibi yaptırabilirsin
    Aynen öyle harika bir şekil var şu kartal kaplaması bi bitsin bileğe birşeyler ayarladım armayla ilgili
  • 29-06-2014, 02:41:17
    #9
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Hocam geçici yaptırmayı düşünüyorum belki bilginiz vardır.Kaç ay sürüyor geçiciler.Birde zararı filan var mı?