Aslında ne istediğini bildiğin sürece sorun yok. Saçma şekiller, yazılar vs bunlar insanı bir zaman sonra sıkar. Bende 1907 yazdırdım koluma sonra baktım devamı gelecek bunun sıkılmayacağım bir şey yaptırayım yine Fenerbahçe ile yaptırdım baktım olmuyor bir daha dövme yaptırdım oda fenerbahçe ile ilgili. Yani ne oluyor vazgeçemediğin şey için istediğin gibi yaptırabilirsin