Gerçekten büyük geçmiş olsun. Mermi lie yaşama olayını duymuştum. Hatta bir arkadaşımın babası asker idi ve yanlış hatırlamıyorsam omurilik kısmının sağında bir kurşun varmış. (omuriliğin içinde değil, öyle olsa felç kalır) Çıkarılması sakıncalı olduğu için çıkarmamışlar. Adam gayette yaşıyor hayatını. Arada ağrı saplanıyor diyor o kadar.
Yani demem o ki eğer çıkarılamazsa karalar bağlamayın. Derd'i veren hak dermanını da verir.
Yine de özel hastahaneler'den birine gidin ve sorun, soruşturun. Tekrardan geçmiş olsun, acil şifalar.