• 23-06-2014, 23:49:04
    #19
    Üyeliği durduruldu
    vurulduğunda çok acıyor mu? duygu ve tariflerinizi alabilirmiyim?

    dalga geçmek amaçlı sormadım, merak ediyorum sadece. son olarak geçmiş olsun verilmiş sadakanız varmış.
  • 23-06-2014, 23:53:22
    #20
    Tazminat davasi acin o paraylada hastaneye gidin. Bu arada buyuk gecmis olsun.

    iphone S8 CİHAZİMDAN YAZİLDİ....
  • 24-06-2014, 00:12:35
    #21
    Gerçekten büyük geçmiş olsun. Mermi lie yaşama olayını duymuştum. Hatta bir arkadaşımın babası asker idi ve yanlış hatırlamıyorsam omurilik kısmının sağında bir kurşun varmış. (omuriliğin içinde değil, öyle olsa felç kalır) Çıkarılması sakıncalı olduğu için çıkarmamışlar. Adam gayette yaşıyor hayatını. Arada ağrı saplanıyor diyor o kadar.
    Yani demem o ki eğer çıkarılamazsa karalar bağlamayın. Derd'i veren hak dermanını da verir.
    Yine de özel hastahaneler'den birine gidin ve sorun, soruşturun. Tekrardan geçmiş olsun, acil şifalar.
  • 24-06-2014, 00:20:55
    #22
    Hocam butun imkanizi kullanim o mermiyi ozel hastanede cikattirin.
    Parasini dusunmyeyin bile herseyin basi saglik suanda burda durman bile hata Allah korusun saglibiza zarar gelmesin cidden cok uzuldum moralim ciddi anlamda bozulsu sizi tanimam etmem lutfen gidin bian once

    GT-I9300 cihazımdan gönderildi
  • 24-06-2014, 00:42:34
    #23
    çapaya
  • 24-06-2014, 03:03:38
    #24
    Geçmiş olsun.En yakın zamanda iyileşirsiniz inşallah.
  • 24-06-2014, 03:08:16
    #25
    Gecmis olsun, anlayamadığım konu kavgayı izlerken arkadan nasıl mermi yediniz [emoji16]


    iPhone 5s'den Tapatalk aracılığı ile gönderildi
  • 24-06-2014, 03:26:12
    #26
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Geçmiş olsun hocam. Ağrı yapar ara sıra ayrıca metal dedektörlerde sorun olur mu onuda bilmeniz lazım uçuş falan yaptığınızda sıkıntı çıkarır mı bir arkadaş cevaplarsa iyi olur.
  • 24-06-2014, 04:15:06
    #27
    Üyeliği durduruldu
    theknightelf adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Gelmiş geçmiş olsun hocam'da o elbet bir gün sizi rahatsız edecek, babam 95 yılında kaza yapıyor ve yüzüne cam kırıkları geliyor doktor her ne kadar temizlesede yıllar geçti ve yıl 2011'de babam ufak çaplı amaliyat oldu ve meşe boyutunda cam kırığı çıktı.. diceğim vücut istemsiz olarak onu dışarı atmaya çalışacak.. tabikide başka yerlere gitmeniz ve başka fikirler almanız tavsiye ederim
    Vücut "istemsiz" değil, istemli dışarı atar yabancı maddeyi.