• 23-06-2014, 23:10:46
    #10
    Mermi vücudunda kalırsa etrafını et sarar, kist gibi olur. Uzun yıllar sadece ağrı yapar ama mümkünse alınması daha iyidir.
  • 23-06-2014, 23:11:19
    #11
    Dayımın göğsünde 4 tane mermi var.
    Av tüfeğiyle vurulmuştu. 12 kurşun yemişti.
    Yıllardır o 4 mermiyle yaşıyor.
  • 23-06-2014, 23:12:24
    #12
    Üyeliği durduruldu
    Geçmiş olsun hocam böylesinide ilk defa duydum
  • 23-06-2014, 23:13:48
    #13
    Geçmiş olsun hocam
  • 23-06-2014, 23:14:42
    #14
    Normalde bazı tedaviler için vücüdun içine bir şey takıyor onlarda bir şey olmuyorsa bunlarda da olmaz sanırım.
  • 23-06-2014, 23:25:36
    #15
    Cok gecmis olsun hocam
  • 23-06-2014, 23:28:24
    #16
    Geçmiş olsun hocam.
  • 23-06-2014, 23:32:06
    #17
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Gelmiş geçmiş olsun hocam.
  • 23-06-2014, 23:43:46
    #18
    Geçmiş olsun, çıkarılması gerekir diye biliyorum. Ayrıca böyle kavga, dövüş ortamlarından uzak durmak lazım, hakikaten kim vurduya gidiyor insan.