silahla yaralandım arkadaşlar. Gerçek silahla. - Sayfa 2 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
silahla yaralandım arkadaşlar. Gerçek silahla.
42
●
2.639
R10.net
Gündem & Off-Topic
Off-Topic
silahla yaralandım arkadaşlar. Gerçek silahla.
1
2
3
4
5
23-06-2014, 23:10:46
#10
duskorc
Mermi vücudunda kalırsa etrafını et sarar, kist gibi olur. Uzun yıllar sadece ağrı yapar ama mümkünse alınması daha iyidir.
23-06-2014, 23:11:19
#11
Misafir
Dayımın göğsünde 4 tane mermi var.
Av tüfeğiyle vurulmuştu. 12 kurşun yemişti.
Yıllardır o 4 mermiyle yaşıyor.
23-06-2014, 23:12:24
#12
XenCPU
Üyeliği durduruldu
Geçmiş olsun hocam böylesinide ilk defa duydum
23-06-2014, 23:13:48
#13
Broon
Geçmiş olsun hocam
23-06-2014, 23:14:42
#14
trvendetta
Normalde bazı tedaviler için vücüdun içine bir şey takıyor onlarda bir şey olmuyorsa bunlarda da olmaz sanırım.
23-06-2014, 23:25:36
#15
siyahh
Cok gecmis olsun hocam
23-06-2014, 23:28:24
#16
engoin
Geçmiş olsun hocam.
23-06-2014, 23:32:06
#17
saintx
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
Gelmiş geçmiş olsun hocam.
23-06-2014, 23:43:46
#18
neto
Geçmiş olsun, çıkarılması gerekir diye biliyorum. Ayrıca böyle kavga, dövüş ortamlarından uzak durmak lazım, hakikaten kim vurduya gidiyor insan.
1
2
3
4
5
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler