• 23-06-2014, 21:21:48
    #1
    Konu kilit
  • 23-06-2014, 21:27:34
    #2
    Çok geçmiş olsun hocam. Yine de verilmiş sadakanız varmış.
    Merminin çıkması gerekir; mantıklı düşünürsek metal parçası soğuk havalarda çok ağrı yapacaktır.
  • 23-06-2014, 21:27:58
    #3
    Üyeliği durduruldu
    Gelmiş geçmiş olsun hocam'da o elbet bir gün sizi rahatsız edecek, babam 95 yılında kaza yapıyor ve yüzüne cam kırıkları geliyor doktor her ne kadar temizlesede yıllar geçti ve yıl 2011'de babam ufak çaplı amaliyat oldu ve meşe boyutunda cam kırığı çıktı.. diceğim vücut istemsiz olarak onu dışarı atmaya çalışacak.. tabikide başka yerlere gitmeniz ve başka fikirler almanız tavsiye ederim
  • 23-06-2014, 21:29:57
    #4
    Büyük Özel Hastanelerden birine gitseniz daha iyidir bence, geçmiş olsun.
  • 23-06-2014, 21:41:08
    #5
    Bence de özel hastanelerden birinde muayene olun, sağlık şakaya gelmez. Geçmiş olsun..
  • 23-06-2014, 21:46:07
    #6
    Çok büyük geçmiş olsun hocam Allah korumuş. Büyük özel hastanelere giderseniz yardımcı olurlar diye düşünüyorum.
  • 23-06-2014, 21:50:44
    #7
    Allah acil şifalar versin hocam..

    Doktor ne diyorsa odur hocam ben webmaster'ım..
  • 23-06-2014, 22:37:51
    #8
    Dostum bak


    bademcik ameliyati olacaktım devlette randevu aldım 2-3 ay sonraya verdi.



    özele gittim haftaya randevu verdi sorunsuz lüx ortamda oldum .
  • 23-06-2014, 23:07:28
    #9
    Geçmiş olsun. Mermi yemek nasıl bir duygu? Ne hissettin o an?