• 20-06-2014, 23:59:59
    #10
    Merak ediyorum, yakında arduino ile ilkel bir 3d yazıcı yapmayı planlıyorum
  • 21-06-2014, 00:47:44
    #11
    duskorc adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merak ediyorum, yakında arduino ile ilkel bir 3d yazıcı yapmayı planlıyorum
    Mutlaka video çekip paylaşın, Türkçe kaynak olsun
  • 21-06-2014, 00:53:40
    #12
    İstanbul'a geldiğimde hem kafenizi ziyaret edeceğim, hemde 3D yazıcılarınızı inceleyeceğim.
  • 21-06-2014, 11:55:48
    #13
    Webcontroller adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İstanbul'a geldiğimde hem kafenizi ziyaret edeceğim, hemde 3D yazıcılarınızı inceleyeceğim.
    Buyrun bekleriz
  • 21-06-2014, 16:21:55
    #14
    elimde solidworks ile modellediğim iphone 6 var. çıktı maliyeti ne kadar tutar


  • 21-06-2014, 16:40:09
    #15
    İstanbul'a geldiğimde ilk uğrayacağım dükkansınız
  • 21-06-2014, 18:09:08
    #16
    MysticArt adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    elimde solidworks ile modellediğim iphone 6 var. çıktı maliyeti ne kadar tutar


    İmzamdaki konuya girerseniz ilk mesajda iPhone 6 yaptım Ultimaker 2 ile siparis@3dortgen.com adresine .stl uzantılı dosyanızı atarsanız arkadaşlarım yardımcı olacaktır. gram x 2TL olarak düşünebilirsiniz kaba bir hesapla.

    aGeneL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İstanbul'a geldiğimde ilk uğrayacağım dükkansınız
    Buyrun bekleriz