3D Yazıcıları Merak Etmiyor Musun?
15
●985
- 21-06-2014, 00:47:44Mutlaka video çekip paylaşın, Türkçe kaynak olsunduskorc adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 21-06-2014, 00:53:40İstanbul'a geldiğimde hem kafenizi ziyaret edeceğim, hemde 3D yazıcılarınızı inceleyeceğim.
- 21-06-2014, 18:09:08İmzamdaki konuya girerseniz ilk mesajda iPhone 6 yaptım Ultimaker 2 ileMysticArt adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
siparis@3dortgen.com adresine .stl uzantılı dosyanızı atarsanız arkadaşlarım yardımcı olacaktır. gram x 2TL olarak düşünebilirsiniz kaba bir hesapla.
Buyrun beklerizaGeneL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
