MysticArt adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
elimde solidworks ile modellediğim iphone 6 var. çıktı maliyeti ne kadar tutar


İmzamdaki konuya girerseniz ilk mesajda iPhone 6 yaptım Ultimaker 2 ile siparis@3dortgen.com adresine .stl uzantılı dosyanızı atarsanız arkadaşlarım yardımcı olacaktır. gram x 2TL olarak düşünebilirsiniz kaba bir hesapla.

aGeneL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
İstanbul'a geldiğimde ilk uğrayacağım dükkansınız
Buyrun bekleriz