Bazen Şansını denemek gerekir - Sayfa 2 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Bazen Şansını denemek gerekir
15
●
961
R10.net
Gündem & Off-Topic
Off-Topic
Bazen Şansını denemek gerekir
1
2
06-06-2014, 14:46:11
#10
Ekpyrosis
theknightelf adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Tutarsa hocam platin ısmarlarsın artık
Tutarsa platini de ben alcam sana böyle kupon mu tutar
06-06-2014, 17:28:43
#11
sinfulls
Kupon tutarsa, kendisi Ankara'daki ağabeyim olur.
06-06-2014, 22:42:45
#12
Nookta
tutarsa herkese benden yemek
06-06-2014, 22:56:47
#13
KoS
Nookta adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
tutarsa herkese benden yemek
kötü haberi ben vermek istemezdim ama polonya maçı 2/1 oldu. Varese maçı da 2/2 bitmek üzere yani 2 maç şimdiden gitti.
Sisteme bakmamıştım daha yatmadın resmi olarak
06-06-2014, 23:21:18
#14
Nookta
daha cok maç var
bekliyoruz beklemedeyiz
07-06-2014, 01:16:22
#15
Cycl0ne
Tutarsa bana da gold alırsınız artık
07-06-2014, 10:28:37
#16
Nookta
ülen yattık bankodan problem deil ama.. YILMADIKKKK Oynamaya DEVAMMM
1
2
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler