• 04-06-2014, 23:22:02
    #1
    Ankara'da yaşadığım ve emlak sektöründe çalıştığım için böyle birşey yapayım dedim iyi de oldu

    Alt yapı olarak wordpress kullandım. Grafikler bana ait. Yorumlarınızı bekliyorum saygılar..

    Siteyi göster
  • 04-06-2014, 23:27:02
    #2
    Üyeliği durduruldu
    Evet, görsel olarak hoşuma gitti ama "en iyisi" demek için yeterli değil kusura bakmayın.
  • 04-06-2014, 23:39:33
    #3
    Noventa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Evet, görsel olarak hoşuma gitti ama "en iyisi" demek için yeterli değil kusura bakmayın.
    evet yeterince iyi olmayabilir yorumunuz için teşekkürler
  • 05-06-2014, 00:13:30
    #4
    ben daha iyisini yapana kadar en iyisi bu :P
    şaka bir yana elinize saglık..hayırı olsun
  • 05-06-2014, 08:54:24
    #5
    kpsshaberlerim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ben daha iyisini yapana kadar en iyisi bu :P
    şaka bir yana elinize saglık..hayırı olsun
    teşekkür ederim.
  • 05-06-2014, 08:57:13
    #6
    gayet güzel olmuş , ama türçeleştirmeyi tamamlamanız lazım bence ve mahalle vs. göre alt kategoriler de oluşturursanız gayet güzel olacaktır.
  • 05-06-2014, 09:12:27
    #7
    NobraN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    gayet güzel olmuş , ama türçeleştirmeyi tamamlamanız lazım bence ve mahalle vs. göre alt kategoriler de oluşturursanız gayet güzel olacaktır.
    ilerleyen zamanlarda daha da geliştirmeyi düşünüyorum eksikleri çok..
  • 05-06-2014, 10:26:45
    #8
    Davay davay 🌹
    Çook çok güzel diyemem ama WP ile yapılmış hoş bir tema olmuş diyebilirim.
  • 05-06-2014, 11:28:38
    #9
    Erhan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Çook çok güzel diyemem ama WP ile yapılmış hoş bir tema olmuş diyebilirim.
    evet üst mesajlarımda belirttim ama zamanla geliştirmeyi düşünüyorum eksikleri var teşekkür ederim