NobraN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
gayet güzel olmuş , ama türçeleştirmeyi tamamlamanız lazım bence ve mahalle vs. göre alt kategoriler de oluşturursanız gayet güzel olacaktır.
ilerleyen zamanlarda daha da geliştirmeyi düşünüyorum eksikleri çok..