• 31-05-2014, 12:41:44
    #1
    Merhaba arkadaşlar;
    Kullanmakta olduğum diğer bilgisayarım HP Compaq nx8220 için bir fiyat verebilirmisiniz? Satacağım ama kaça satmalıyım?

    Laptop bataryası ve adaptörü var ama bataryanın ömrü bitmiş fiyat verirken bunu da göz önünde bulundurursanız sevinirim

    Laptop çok temizdir herhangi bir yerinde kırık çizik ezilme kesinlikle yoktur.

    İşlemci Cinsi Intel Centrino
    İşlemci Hızı ( mhz) 2.0 Ghz/533MHz 2MB-750
    Ön Bellek 2 MB
    Bellek (Mb) 1024mb ddr2 ram
    Maksimum Bellek ( Mb) 2048-Mb Ddr Sdram Pc3200 (400-MHz)
    Bellek Slot Sayısı 2
    Sabit Disk ( Gb) 80gb 5400 rpm
    Ekran Boyu ( Inch) 15.4"
    Ekran Tipi TFT WSXGA+ WVA
    Ekran Çözünürlüğü 1680 dpi X 1050 dpi
    Floopy Yok
    Optik Sürücü DVD-RW (+/-)
    Ekran Kartı Ati Mobility Radeon X600 64MB
    Ses Kartı Onboard
    Faks Modem 56K
    Network Kartı 10/100/1000 Mb Onboard
    I/O Port 3USB, 1 Type II, Firewire, Seri, S-Video
    Klavy

  • 31-05-2014, 12:56:37
    #2
    100 lira eder sanırım.
  • 31-05-2014, 12:58:39
    #3
    5 Tl Veririm Kargo Sana Ait:P
  • 31-05-2014, 13:06:07
    #4
    150 , çok temiz ise belki 200 veren çıkar.
  • 31-05-2014, 13:14:32
    #5
    Dağda bayırda internete bağlanmak için, yatakta çay çorba içerken sehpa olarak kullanmak için vs 100 lira derseniz düşünebilirim
    Çok temiz kullanıldıysa eder... Yoksa benim külüstür masaüstü'nün özelliklerinden daha vasat
  • 31-05-2014, 13:17:12
    #6
    50 tl
  • 31-05-2014, 13:24:50
    #7
    50 tl verebilirim bende.
  • 31-05-2014, 13:41:42
    #8
    250 TL'ye satılmıştır. Kolay gelsin hepinize.

    Laptop satan varsa alıcıyım.
  • 31-05-2014, 16:11:07
    #9
    Dr_cengiz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    250 TL'ye satılmıştır. Kolay gelsin hepinize.
    Reis çok yazık ettin gül gibi çalışan aleti satarak. Biz onu 10 sene sonra 1 bin dolardan ilan açıp ebay da satardık ya.