radmin ile aynı gün doğmuşum - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
radmin ile aynı gün doğmuşum
19
●
1.091
R10.net
Gündem & Off-Topic
Off-Topic
radmin ile aynı gün doğmuşum
1
2
3
29-05-2014, 04:23:40
#1
NothingElse
Üyeliği durduruldu
radmin ile aynı gün doğmuşum ve kan grubumuzda aynı
29-05-2014, 04:25:30
#2
rapoel
Uyku tutmadı değil mi
29-05-2014, 08:51:39
#3
Lock53
konuya girerken "yani ?" deyip yorum olarak atacaktım ama sonra konunun açılış saatine baktım . sende haklısın be kardeşim deyip geçiyorum .
29-05-2014, 09:08:29
#4
Anachronos
radmin bunu duyunca çok sevinecek eminim
29-05-2014, 09:23:00
#5
Noventa
Üyeliği durduruldu
Siz doğuştan şanslıymışsınız
Samsung Galaxy S4 cihazımdan Tapatalk 2 uygulaması ile gönderilmiştir.
29-05-2014, 09:26:58
#6
onlinecihan
Sabahın 04,30 unda açtıgın konuya bak
İyiki doğdun NothingElse
29-05-2014, 09:28:27
#7
AliFurkan
Yoksa bunu yazmak için mi üye oldun
29-05-2014, 09:29:13
#8
tolgasen
🌐 𝘀𝗼𝗰𝗶𝗳𝗹𝘆.𝗰𝗼𝗺
Millet bunun kafasının yarısına ulaşabilmek için milyarları harcıyor be. Güzel kafa kardeş.
29-05-2014, 11:23:46
#9
fikiralemi
1
2
3
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler