• 29-05-2014, 04:23:40
    #1
    Üyeliği durduruldu
    radmin ile aynı gün doğmuşum ve kan grubumuzda aynı
  • 29-05-2014, 04:25:30
    #2
    Uyku tutmadı değil mi
  • 29-05-2014, 08:51:39
    #3
    konuya girerken "yani ?" deyip yorum olarak atacaktım ama sonra konunun açılış saatine baktım . sende haklısın be kardeşim deyip geçiyorum .
  • 29-05-2014, 09:08:29
    #4
    radmin bunu duyunca çok sevinecek eminim
  • 29-05-2014, 09:23:00
    #5
    Üyeliği durduruldu
    Siz doğuştan şanslıymışsınız

    Samsung Galaxy S4 cihazımdan Tapatalk 2 uygulaması ile gönderilmiştir.
  • 29-05-2014, 09:26:58
    #6
    Sabahın 04,30 unda açtıgın konuya bak İyiki doğdun NothingElse
  • 29-05-2014, 09:28:27
    #7
    Yoksa bunu yazmak için mi üye oldun
  • 29-05-2014, 09:29:13
    #8
    🌐 𝘀𝗼𝗰𝗶𝗳𝗹𝘆.𝗰𝗼𝗺
    Millet bunun kafasının yarısına ulaşabilmek için milyarları harcıyor be. Güzel kafa kardeş.
  • 29-05-2014, 11:23:46
    #9