Konu
radmin ile aynı gün doğmuşum
29-05-2014, 08:51:39
#3
Lock53
konuya girerken "yani ?" deyip yorum olarak atacaktım ama sonra konunun açılış saatine baktım . sende haklısın be kardeşim deyip geçiyorum .