Ben sana sorunu şöyle çözersin diyemem fakat anlattıklarının çoğu senin ve etrafındakilerin dikkatsizliğinden, önceden plan yapmamadan kaynaklanan şeylerdir. Şansız değilsin bana göre yazdıklarını şöyle bir düşünecek olursak;
- Birincisi Türkiye gibi bir ülkede her yere mutlaka biraz erken gideceksin. Bunu yapsaydın yukarda yazdığın 2-3 tane dert maalesef başına gelmezdi.
- Otogar'a gitmek için hangi şehir olduğu fark etmiyor maalesef tramway, otobüs vs. ne varsa otogar yazana binmek zorundasın. Sen dua et İstanbul'da yapmadın bunu yemin ediyorum karşı taraftaki otogara ancak yetişirdin
- Son dk bilet alırsan herşey olabilir biraz erken bakacaksın sorun çözülecek.
- Eskişehir veya başka şehre gittiğinizde mutlaka internetten gezilecek yerlere bakın böylece bi yer kapalıysa başka yere rahatça gidersiniz çünkü önceden bir plan yapmışsınızdır.
- Diğerleri ise bazıları şansızlık, bazıları günlük teknolojik sorunlar vs. gibi şeyler.
Bence sen keyfine bak hiç şansız filan değilsin. Sadece biraz daha dikkatli, planlı ve sorumlu olmaya çalış gerisi çok güzel şekilde düzelir. Bu forumda o kadar çok c... arkadaş var ki inan takip etsen sen mübarek adamsın