Yıl 2008 Moscowa da sabah 7:30 o gün ofisde nemli bir görüşme yapacağız. Patronumun kardesi ile aynı evde kalıyoruz. Ben işe gitmeden önce duşa girdim ve benim duş amam biraz uzun sürer. Patronumun kardeşi kızıp duruyor . - haydi be kardesim işe geç kaldık deyip mırıldanıyor. Alal acele duştan çıktım hazırlandık ve yola koyulduk. Geldik Mayakovskaya metrosunun girişine.. İçeri giren kimse yok herkes dışarı çıkıyor ve çıkanlar da hem panik hem ağlamalar v.s Ve birkaç dakika sonra öğrendik ki bizim bindiğimiz metro istasyonunda bomba patlamış.
Yani ben duşa girmemiş olsa idim işe geç kalmamış olsa idik şuan bunları yazamıyor olacaktım.
"Sizin hayır bildiklerinizde şer, şer bildiklerinizde hayır vardır.. ALLAH bilir siz bilemezsiniz.."[ Bakara / 216 ]