• 19-05-2014, 00:18:52
    #10
    Üyeliği durduruldu
    ben cenabetlikle ilgisi olduğunu düşünmüyorum. öyle olsaydı bu elin amerikalıları herkesten üstün, genel olarak herseyde de başarılı olamazlardı

    hocam sen naap biliomusun.
    içini ferah tut içini
  • 19-05-2014, 01:39:14
    #11
    Guncelleme: ben eskisehirdeyken ev arkadasim yan komsuyla bayagi siddetli atismislar ve baska eve tasiniyoruz buyuk ihtimal
  • 19-05-2014, 01:51:53
    #12
    Ben sana sorunu şöyle çözersin diyemem fakat anlattıklarının çoğu senin ve etrafındakilerin dikkatsizliğinden, önceden plan yapmamadan kaynaklanan şeylerdir. Şansız değilsin bana göre yazdıklarını şöyle bir düşünecek olursak;

    - Birincisi Türkiye gibi bir ülkede her yere mutlaka biraz erken gideceksin. Bunu yapsaydın yukarda yazdığın 2-3 tane dert maalesef başına gelmezdi.

    - Otogar'a gitmek için hangi şehir olduğu fark etmiyor maalesef tramway, otobüs vs. ne varsa otogar yazana binmek zorundasın. Sen dua et İstanbul'da yapmadın bunu yemin ediyorum karşı taraftaki otogara ancak yetişirdin

    - Son dk bilet alırsan herşey olabilir biraz erken bakacaksın sorun çözülecek.

    - Eskişehir veya başka şehre gittiğinizde mutlaka internetten gezilecek yerlere bakın böylece bi yer kapalıysa başka yere rahatça gidersiniz çünkü önceden bir plan yapmışsınızdır.

    - Diğerleri ise bazıları şansızlık, bazıları günlük teknolojik sorunlar vs. gibi şeyler.

    Bence sen keyfine bak hiç şansız filan değilsin. Sadece biraz daha dikkatli, planlı ve sorumlu olmaya çalış gerisi çok güzel şekilde düzelir. Bu forumda o kadar çok c... arkadaş var ki inan takip etsen sen mübarek adamsın
  • 19-05-2014, 02:11:30
    #13
    Eskişehir'e geldiğinden haberim olsaymış keşke. Ben seni Rus'lara götürürdüm bişeyin kalmazdı..
  • 19-05-2014, 02:19:48
    #14
    iyiki istanbulda degilsin
  • 19-05-2014, 03:01:47
    #15
    İşin içinde Eskişehir olduğu içindir.
  • 19-05-2014, 18:21:24
    #17
    Yıl 2008 Moscowa da sabah 7:30 o gün ofisde nemli bir görüşme yapacağız. Patronumun kardesi ile aynı evde kalıyoruz. Ben işe gitmeden önce duşa girdim ve benim duş amam biraz uzun sürer. Patronumun kardeşi kızıp duruyor . - haydi be kardesim işe geç kaldık deyip mırıldanıyor. Alal acele duştan çıktım hazırlandık ve yola koyulduk. Geldik Mayakovskaya metrosunun girişine.. İçeri giren kimse yok herkes dışarı çıkıyor ve çıkanlar da hem panik hem ağlamalar v.s Ve birkaç dakika sonra öğrendik ki bizim bindiğimiz metro istasyonunda bomba patlamış.
    Yani ben duşa girmemiş olsa idim işe geç kalmamış olsa idik şuan bunları yazamıyor olacaktım.

    "Sizin hayır bildiklerinizde şer, şer bildiklerinizde hayır vardır.. ALLAH bilir siz bilemezsiniz.."[ Bakara / 216 ]
  • 19-05-2014, 18:38:03
    #18
    En sonunda sağlığın yerindeyse bi şükret.