• 18-05-2014, 19:09:30
    #1
    İyi akşamlar arkadaşlar,
    Dayım, yurtdışından telefon gönderecek ama gümrüğe vs. takılırsa diye düşünüyorum.

    Nasıl olacak, nasıl göndersin?

    Teşekkürler.
  • 18-05-2014, 20:01:19
    #2
    Üstüne gift-hediye yazarlarsa takılma olmuyor diye okumuştum ama bilen biri söylerse daha iyi olur tabi.
  • 19-05-2014, 01:04:57
    #3
    Ben de öyle duydum ama bu işi yapan kargocu arkadaşlar yazarsa daha net bilgi edinmiş oluruz.