Yarın bankalar ile ilgili bir soru - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Yarın bankalar ile ilgili bir soru
3
●
322
R10.net
Gündem & Off-Topic
Off-Topic
Yarın bankalar ile ilgili bir soru
18-05-2014, 18:22:06
#1
Tonks
Merhaba arkadaşlar,
bir arkadşaım bana yarın eft geçecek ama 19 mayıs ya, kapalı bankalar,
eftsi yarın geçer mi? yoksa bir sonraki güne mi devreder?
18-05-2014, 18:30:01
#2
EmreShn
ilk iş gününde geçer, yani 19 mayısta geçmez
19-05-2014, 00:21:16
#3
Ipod
Yarın yani bugün geçmez.
19-05-2014, 01:19:31
#4
Jameika
Üyeliği durduruldu
Ipod adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Yarın yani bugün geçmez.
20'sinde geçer kısaca.
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler