• 12-05-2014, 14:45:03
    #1
    Aramızda alman kurdu besleyen varmı acaba?
  • 12-05-2014, 18:38:32
    #2
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Ozsoy05 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Aramızda alman kurdu besleyen varmı acaba?
    Var Hocam Ne Oldu ki
  • 12-05-2014, 18:41:13
    #3
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Müstakil eve geçtiğimizde bende alacağım nasipse..yalnız ilk defa köpek besleyeceğim umarım sıkıntı olmaz.
  • 12-05-2014, 18:52:15
    #4
    Hocam ilk kopeginiz ise 2 defa degil 10 kere dusunmenizi tavsiye ederim cok ilgi alaka istiyo zaman ayiririm sabrederim diyosanizda bi barinaktan can kurtarin derim kesinlikle sizin icin daha iyi olacaktir insanlara disi kopekler uzerinden para kazandirmak nekdar mantikli ki..

    GT-I9300 cihazımdan Tapatalk 4 ile gönderildi
  • 14-05-2014, 13:56:39
    #5
    Üyeliği durduruldu
    becareful adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam ilk kopeginiz ise 2 defa degil 10 kere dusunmenizi tavsiye ederim cok ilgi alaka istiyo zaman ayiririm sabrederim diyosanizda bi barinaktan can kurtarin derim kesinlikle sizin icin daha iyi olacaktir insanlara disi kopekler uzerinden para kazandirmak nekdar mantikli ki..

    GT-I9300 cihazımdan Tapatalk 4 ile gönderildi
    Neden dostum ilk köpek besleyecekler için çoğu kişi alman kurdunun uygun olacağını doberman ve rootweiler ise uygun olmadığını söylüyor çoğu kişi alman kurdu ilk köpek besleyecekler için uygun değilmi yani?
  • 14-05-2014, 16:00:23
    #6
    Kirkbir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Neden dostum ilk köpek besleyecekler için çoğu kişi alman kurdunun uygun olacağını doberman ve rootweiler ise uygun olmadığını söylüyor çoğu kişi alman kurdu ilk köpek besleyecekler için uygun değilmi yani?
    köpeklerin geneli için demiş alıntıladığın arkadaş sadece alman kurdu için değil.