• 03-05-2014, 19:18:43
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Bugün aldim laptop ama win 8. Kullanamiyorum 7 yapmak istiyorum garanti dişina cikarmi
  • 03-05-2014, 19:30:51
    #2
    Harvestime adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bugün aldim laptop ama win 8. Kullanamiyorum 7 yapmak istiyorum garanti dişina cikarmi
    çıkar,hatta gelip geri alırlar laptobu.
  • 03-05-2014, 19:32:07
    #3
    çıkmaz o yazılımsal garanti değil donanımsal garantidir kanımca.
  • 03-05-2014, 20:03:38
    #4
    sıkıntı olmaz. freedos olarak aldığını düşünsene
  • 03-05-2014, 20:53:41
    #5
    Sorun yok hocam kullandığın hiç bir yazılım ürün garantisini etkilemez.