Evet hocam evlerde kullandığımız sular bedava gibi birşey. Siz 0.5lt lik 50kuruş pet şişe sular ile karşılaştırdınız sanırım. Ciddi anlamda bedava gibi birşey.
Yeni uygulamaya göre su fiyatı, konutlarda ayda 10 metreküpe kadar kullanımda 2,41 TL´den 2,40 TL´ye, 11-20 metreküp arası kullanımda 3,61 TL´den 3,60 TL´ye, 21 metreküpten fazla kullanımda ise 4,81 TL´den 4,79 TL´ye düştü.
10m3 de 2.5tl birşey ödüyorsunuz,kaybınızı hesaplayın. Bildiğimden değil iski sitesinden baktım yanlışım varsa affola
10m3'e kadar her m3 için 2,4 TL'dir.
İski'nin sitesinde 3,9TL'lik bir rakam var, m3 başına.
http://www.iski.gov.tr/web/statik.aspx?KID=1000484
Önemli olan suyun ücreti değil, suyun kendisi.