• 23-04-2014, 11:35:56
    #1
    Merhaba arkadaşlar,

    biliyorsunuz son zamanların favori isimlerinden bir Adnan Oktar. Beni çok güldürüyor. Siz ne düşünüyorsunuz bu konuda.
  • 23-04-2014, 11:40:30
    #2
    Üyeliği durduruldu
    İslam'a Müslümanlığa nekadar zarar vereblirim, nekadar algıları değiştirebilirim, müslümanlığı nekadar aşağılayabilirim derdinde olan sonradan dönme, aşağılık, karaktersiz birisi. Onu, bunun için yetiştirilen bir görevli olduğunu düşünüyorum. Ama elbet bu yaptıklarının cezasını bu dünyada olmasa bile Ahirette bol bol çeker.
  • 23-04-2014, 11:40:36
    #3
    Aleyinde ufacık olumsuz bişey yazınca kapıda mahkeme kağıdını bulabileceğiniz zatı muhteremdir.

    Arınç olayından sonra başına bişeyler geleceğini düşündüğüm kişidir.
  • 23-04-2014, 11:48:03
    #4
    Komik olmayan komedyen

    GT-I9500 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
  • 23-04-2014, 12:01:39
    #5
    bazı şeyleri normalleştirme çabasında, gülmek için arada izlediğim zaatı muhterem.
  • 23-04-2014, 12:17:16
    #6
    Dediğiniz gibi gülüyoruz
  • 23-04-2014, 12:56:44
    #7
    ...
  • 23-04-2014, 13:12:13
    #8
    inşAllah...maşAllah
  • 23-04-2014, 13:12:44
    #9
    Kim tarafından, ne amaçla finanse edildiğini çok merak ettiğim kişi.
    Farklı bir bakış açısıyla yayınlar yapması güzel. İslam'ı iyi yanlarıyla göstermek istiyor. Tabi slikonlar işi biraz bozuyor. Ayrıca o kadınların o kadar estetik ve slikon yaptırmasını hoş bulmuyorum.