Merhaba arkadaşlar,
biliyorsunuz son zamanların favori isimlerinden bir Adnan Oktar. Beni çok güldürüyor. Siz ne düşünüyorsunuz bu konuda.
Adnan Oktar Hakkında Ne Düşünüyorsunuz?
30
●11.749
- 23-04-2014, 11:40:30Üyeliği durdurulduİslam'a Müslümanlığa nekadar zarar vereblirim, nekadar algıları değiştirebilirim, müslümanlığı nekadar aşağılayabilirim derdinde olan sonradan dönme, aşağılık, karaktersiz birisi. Onu, bunun için yetiştirilen bir görevli olduğunu düşünüyorum. Ama elbet bu yaptıklarının cezasını bu dünyada olmasa bile Ahirette bol bol çeker.
- 23-04-2014, 13:12:44Kim tarafından, ne amaçla finanse edildiğini çok merak ettiğim kişi.
Farklı bir bakış açısıyla yayınlar yapması güzel. İslam'ı iyi yanlarıyla göstermek istiyor. Tabi slikonlar işi biraz bozuyor. Ayrıca o kadınların o kadar estetik ve slikon yaptırmasını hoş bulmuyorum.