WapZap adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
siz olsanız ne kurardınız ?
13
●812
- 16-04-2014, 00:01:52yok yanlış anladın cıvık bir uslüp olmıcak sadece ne resmi bir dil olucak nede çok lakayit olucak ortasında birşey ama site teknoloji üzerine olmıcak kullandıgım parfumden tut gezdiğim yerlere kadar yazıcam belki 1-2 bayanda var onlarda yazıcak falan tek bir kategori üzerine kurulu olmıcak her telden derler ya öyle birşey olucak işte hocam ve her yazı her resim özellikle yazılar %100 özgün olucak ta resimleri dahi özgün olması için uğraşıcam böyle bir site tutar bence diye düşünüyorum ama tututup tutmaması çok önemli değil bir nevi siteyi kendi günlüğüm gibi görüp yazıcam 6 ay sonra yazdıgım bir yazıdan o an neler hissettiğimi hatırlamak temel amacım bu aslında
- 17-04-2014, 01:40:04ne açıdan gerekiyor hocam donanım sağlamlığı ? bilgisayarcıyım ben elimde bilgisayar çok donanımsal sorun yaşamam önerinizi merak ediyorumHazarHizmet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 17-04-2014, 18:47:07Donanım olarak yüksek ürünler var ise program, oyun ve teknoloji rehberi ile bir internet sayfası açıp aynı zamanda sitede yazılı anladım youtube gibi video sitelerinde ise kanal ile o anlatımları mesela bir oyun pc ile çekip youtube kanalında yayınlarsınız sonra sitede de onun hakkında açıklamalar yazarsınız ama bu her oyunu her programı filan içinde donanım olarak yüksek ve sağla olması lazım ürünlerin ondan dedimComPuter_DoctoR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 17-04-2014, 21:37:22anladım gayet güzel bir öneri çok teşekkür ediyorum bu öneriyi dikkate alıcam sağolunHazarHizmet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle