Bulundurma iznim 2 yıldır vardı ancak taşımayı bu yıl iş yerime 2 kez hırsız girdikten sonra aldım bide hiçbirşey çalmamışlardı duvarı delmişlerdi şüphe uyandırıyordu dilekçe yazdım göz önünde bulundurulmasını istedim onay çıktı
Eğerki kayıtlara geçmemiş aksi bi durum yoksa taşımayı kolay kolay vermiyorlar 2 yıldır uğraşıyorum yeni aldım
Silah bulundurma ruhsatı alabilir miyim?
12
●6.481
- 31-03-2014, 14:21:22Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.Bende bulundurma istiyorum ama biraz kolay sinirlenen birisiyim. O nedenle kendime engel oluyorum
- 31-03-2014, 14:29:50emanetle gezen,emanet canını verir diye bir laf var öyle sık vur geç kolay iş değil birde karşındaki sen silah çektiğinde sana sıksa az ceza alır yada sol eliyle seni bıçaklasa seni ? adam öldürmeye tam teşebbüsden ceza yatarsınmechulkalan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 31-03-2014, 15:00:50İşte bu yüzden almıyorum. Gözü çabuk dönen biriyim. Ölmek veya öldürmek o kafayla pek önemli görünmüyor.project42 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle