• 31-03-2014, 13:54:16
    #10
    RUN
    Platin üye
    Bulundurma iznim 2 yıldır vardı ancak taşımayı bu yıl iş yerime 2 kez hırsız girdikten sonra aldım bide hiçbirşey çalmamışlardı duvarı delmişlerdi şüphe uyandırıyordu dilekçe yazdım göz önünde bulundurulmasını istedim onay çıktı

    Eğerki kayıtlara geçmemiş aksi bi durum yoksa taşımayı kolay kolay vermiyorlar 2 yıldır uğraşıyorum yeni aldım
  • 31-03-2014, 14:21:22
    #11
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Bende bulundurma istiyorum ama biraz kolay sinirlenen birisiyim. O nedenle kendime engel oluyorum
  • 31-03-2014, 14:29:50
    #12
    mechulkalan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bende bulundurma istiyorum ama biraz kolay sinirlenen birisiyim. O nedenle kendime engel oluyorum
    emanetle gezen,emanet canını verir diye bir laf var öyle sık vur geç kolay iş değil birde karşındaki sen silah çektiğinde sana sıksa az ceza alır yada sol eliyle seni bıçaklasa seni ? adam öldürmeye tam teşebbüsden ceza yatarsın
  • 31-03-2014, 15:00:50
    #13
    project42 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    emanetle gezen,emanet canını verir diye bir laf var öyle sık vur geç kolay iş değil birde karşındaki sen silah çektiğinde sana sıksa az ceza alır yada sol eliyle seni bıçaklasa seni ? adam öldürmeye tam teşebbüsden ceza yatarsın
    İşte bu yüzden almıyorum. Gözü çabuk dönen biriyim. Ölmek veya öldürmek o kafayla pek önemli görünmüyor.