• 24-03-2014, 20:31:01
    #10
    Üyeliği durduruldu
    evet bakara olarak da geçiyor webenginer arkadaşa da davet yolluyacagım oda katılsın oyunu istediğiniz sitede oynayabilirim kaybedildiği zaman zararınızıda karsılıyabilirim ama sabır sabır her ele basmıyoruz tamam dediğim ele en az 2 en fazla 10 ile 20 basıyoruz
  • 24-03-2014, 20:31:04
    #11
    ilquer adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Dediğin oyunun adı Bakara mı? Bets10da canlısı vardı ama eğer dediğin Bakara ise.
    doğrudur hocam yeşil olan canlı (ezberledim artık )
  • 24-03-2014, 20:34:10
    #12
    Üyeliği durduruldu
    bir davetiyede bana at hocam.
  • 24-03-2014, 20:41:06
    #13
    Üyeliği durduruldu
    loreafro adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bir davetiyede bana at hocam.
    hocam sabırlı iseniz buyrun spyke editorpost ekleyiniz ama sabırlı iseniz gelin bazen kaybedebiliriz ama oturumu kapatırken hep kazanmış olacağız ve benim dediğim yerlerden başka yere yatırmıyacaksını dediğim miktardan fazlada yatırmayacaksınız çünkü 0 risk istiyorum bunu yaparsanız her zaman kazanırsınız

    --R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 20:41:06 -->-> Daha önceki mesaj 20:38:04 --

    hocam davetiye yok spykeden gösteriyorum pcnize felan girmiyorum spyke olanlar eklesinler editorpost herkese yardım ederim
  • 24-03-2014, 21:01:56
    #14
    @Kandemir, valla helal olsun 50 TL'ye yaklaştım sayende

    şaka gibi ama nasıl bi oyun bi türlü anlamadım ancak kazanmak gerçekten güzel bundan böyle bahisi bırakıp bu oyuna odaklanacam
  • 24-03-2014, 21:02:53
    #15
    takipteyim
  • 24-03-2014, 21:17:10
    #16
    ALem adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    @Kandemir, valla helal olsun 50 TL'ye yaklaştım sayende

    şaka gibi ama nasıl bi oyun bi türlü anlamadım ancak kazanmak gerçekten güzel bundan böyle bahisi bırakıp bu oyuna odaklanacam
    iyiymiş günde 2 saat oyna 100 lira koy cebe
  • 24-03-2014, 21:24:42
    #17
    PaSaSa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    iyiymiş günde 2 saat oyna 100 lira koy cebe
    hiçbişey anlamadım valla ama bas diyor basıyorum +20 TL cepte 4 - 4 basıyorum zaten kaybedecek bişeyim yok gittiğim yere kadar gidecem
  • 24-03-2014, 21:28:37
    #18
    takipteyim :d