• 13-03-2014, 23:32:05
    #1
    şablondaki yenilikler hoşuma gitti
    facebookla aynı günde olmasıda rastlantı mı acaba yoksa bilinçlimi espri tadında konu açayım dedim.
  • 13-03-2014, 23:36:01
    #2
    up
  • 13-03-2014, 23:38:03
    #3
    Hublot adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    up
    Konu dışına açınca hani facebook felan varya facebookda forumda değil ordan felan. neyse zorlamıyım konu kitlensin bari