facebook'a ayak mı uyduruyoruz r10 :) - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
facebook'a ayak mı uyduruyoruz r10 :)
2
●
341
R10.net
Gündem & Off-Topic
Off-Topic
facebook'a ayak mı uyduruyoruz r10 :)
13-03-2014, 23:32:05
#1
hemato
şablondaki yenilikler hoşuma gitti
facebookla aynı günde olmasıda rastlantı mı acaba yoksa bilinçlimi espri tadında konu açayım dedim.
13-03-2014, 23:36:01
#2
Hublot
up
13-03-2014, 23:38:03
#3
hemato
Hublot adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
up
Konu dışına açınca hani facebook felan varya facebookda forumda değil ordan felan. neyse zorlamıyım konu kitlensin bari
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler