Konu
facebook'a ayak mı uyduruyoruz r10 :)
13-03-2014, 23:32:05
#1
hemato
şablondaki yenilikler hoşuma gitti
facebookla aynı günde olmasıda rastlantı mı acaba yoksa bilinçlimi espri tadında konu açayım dedim.