• 09-03-2014, 23:39:46
    #1
    Bir mobilya dükkanından router aldım, mağazalarını değişiyorlardı Tp-Link wr841n model bir routerim var şuan.

    Daha önce Networking(yazılımsal) işiyle uğraştım, TCP ve UDP bilgim var fakat donanımsal olarak aram pek iyi değil.

    Neyse sormak istediğim şey Kullanım kılavuzunu okudum fakat bir türlü router arayüzüne bağlanamıyorum.

    Kolay kurulumda da DHCP ile ilgili bir hata veriyor. Elim kolum bağlı kaldı

    *Bu arada modem şifresini bilmiyorum, kablosuz ile bağlanamıyorum. Mecbur ethernet ile bağlanmam gerek.
  • 10-03-2014, 10:30:42
    #2
    Hem modemin hem de wr841n DHCP si açıksa (yani IP dağıtıyor sa) modem den IP aldığından, modem ile wr841n IP aralığı farklı ise router in arayüzüne ulaşamayabilirsin.

    Modem in DHCP özelliğini kapat, bilgisayarından otomatik IP aldır, router en IP alacağın için var sayılan ağ geçidini göreceksin. O IP ile router in arayüzüne ulaşabilirsin.
    Bu arada hem modemi hem de bilgisayarını routere bağla.