Daha önce Networking(yazılımsal) işiyle uğraştım, TCP ve UDP bilgim var fakat donanımsal olarak aram pek iyi değil.
Neyse sormak istediğim şey
Kullanım kılavuzunu okudum fakat bir türlü router arayüzüne bağlanamıyorum.Kolay kurulumda da DHCP ile ilgili bir hata veriyor. Elim kolum bağlı kaldı

*Bu arada modem şifresini bilmiyorum, kablosuz ile bağlanamıyorum. Mecbur ethernet ile bağlanmam gerek.