Paypal'ın Gasp Ettiği Paramı Alıyorum :) - Sayfa 6 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Paypal'ın Gasp Ettiği Paramı Alıyorum :)
61
●
3.744
R10.net
Gündem & Off-Topic
Off-Topic
Paypal'ın Gasp Ettiği Paramı Alıyorum :)
1
2
3
4
5
6
7
10-03-2014, 05:30:54
#46
webtasarimda
Ne zaman gidiyoruz
iPhone 'den Tapatalk aracılığı ile gönderildi
10-03-2014, 07:41:17
#47
dogaatac
Üyeliği durduruldu
bana bir miner rig please
valla borcumu ödeyeceğim
10-03-2014, 07:52:46
#48
celalyesil
Kuzen tanıdın mı beni hiç görüşmediğiniz annenin sakladığı teyzenin oğluyum ben yıllar önce küsmüşler ayrılmışlar
Discovery cihazımdan Tapatalk 2 ile gönderildi
10-03-2014, 08:38:10
#49
Ekpyrosis
Monolog adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Cahilliğimi affedin paypalın paranıza el koymasının nedeni nedir?
Yuksek meblaglarda bozum yapiyordum, bide cekim isleminde paralar oluyordu bloke yiyincr hepsi kaldi orda
Shrin adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
paypalda 18k para ne diye bırakılır anlamıyorum
--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 03:51:31 -->-> Daha önceki mesaj 03:46:36 --
lenovo z370 ideapad klavyeye ihtiyacım var
http://www.sahibinden.com/ilan/alisv...12288398/detay
Telefondan gonderilmistir. Yazim hatalari olabilir.
10-03-2014, 09:34:41
#50
EmreCagiran
Alo dersen şıp yanındayım
Meşrutiyette çalışıyorum görüşelim hemen :P
10-03-2014, 15:37:16
#51
GFI
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
Paypal adresimi PM ile gönderebilirim, hayırlı olsun.
10-03-2014, 17:17:29
#52
AliBAYRAM
Hayırlı olsun, adınıza sevindim
10-03-2014, 17:59:21
#53
TCM
Hayırlı olsun, uzaktan alem yapılır
10-03-2014, 18:07:30
#54
FurkanCOSAR
Üyeliği durduruldu
haha benimde 11 liramı tutuyor 6 ayı var
Kayserideyim istersen gelirim Ankaraya
1
2
3
4
5
6
7
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler