İş Anlaşması Olmayınca Skype'tan silen müşteri :D
16
●1.092
- 08-03-2014, 22:17:07Üyeliği durdurulduGayet normal bir durum. Bundan sonra çalışmayı düşünmediğim herkesi silerim bende.
Neden dursunlar ki listede? - 08-03-2014, 23:41:44alanda olsam satanda olsam karşıdakini kırmamak adına nazik olurum herzaman. karşıdaki de bir insan. düşünün, siz bir saygısızlık yaptınız. adam sinirlendi, evdeki karısını kızına annesine babasına bağırdı çağırdı. Ufacık birşey nelere sebep olabilir şu hayatta var ya. ayrıntılara dikkat etmek lazım
- 09-03-2014, 00:16:20Bunlar var mı harbiden ya hiç karşıma denk gelmedi skype kullanan birisi değilim ama yuh yani. Ne insanlar varmış ya.musevvid adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle