Facebook'un yeni tasarımı :) - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Facebook'un yeni tasarımı :)
19
●
1.254
R10.net
Gündem & Off-Topic
Off-Topic
Facebook'un yeni tasarımı :)
1
2
3
06-03-2014, 20:09:15
#1
muhammed649
Mark amcamız yeni bi tasarım yapmış
06-03-2014, 20:18:11
#2
KorkakHerif
Üyeliği durduruldu
Abi .css yüklenmemiş gibi duruyor ya
06-03-2014, 20:27:33
#3
Valx
bende az önce geçtim yeni görünüme eskisi daha iyiydi
06-03-2014, 20:27:43
#4
arthur
Benimki hala güncel değil. Herkesin yıllar önce güncellendi benimki hala eski tasarım.
06-03-2014, 20:29:54
#5
ahtapot
https://www.r10.net/off-topic/1217028...en-var-mi.html
dili değiştirip kullanıyordum tam olarak böyle olmuyordu. nereden geçiyoruz bu tasarıma?
06-03-2014, 20:32:26
#6
muhammed649
ahtapot adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
https://www.r10.net/off-topic/1217028...en-var-mi.html
dili değiştirip kullanıyordum tam olarak böyle olmuyordu. nereden geçiyoruz bu tasarıma?
kendisi geçti hocam sayfayı bi güncelledim bu hale gelmişti
06-03-2014, 20:33:49
#7
ahtapot
anroid ile giriş yapanlarda geçiyor diye bir söylenti duydum doğru mu bilmiyorum.
06-03-2014, 21:47:29
#8
tvsinema
Üyeliği durduruldu
Ben aylar önce geçmiştim bu tasarıma şimdi nereden geçtim hatırlamıyorum
beta veya deneme gibi bir şeydi.
06-03-2014, 21:52:18
#9
HazarHizmet
https://www.facebook.com/help/514617341921724
Önceden geçiş için yukarıdaki sayfadan talep yapılıp geçiliyor idi.
Ama içeriği silmişler ön bellek
http://webcache.googleusercontent.co...&ct=clnk&gl=tr
1
2
3
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler