ahtapot adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
https://www.r10.net/off-topic/1217028...en-var-mi.html

dili değiştirip kullanıyordum tam olarak böyle olmuyordu. nereden geçiyoruz bu tasarıma?
kendisi geçti hocam sayfayı bi güncelledim bu hale gelmişti