
Bu daha bişi değil boş bi yere tıklayınca yeni sayfaya reklam açıyor, yeni sekme açınca da reklam açıyor. Nod32 bulamadı, combofixte aynı şekilde işe yaramadı. Yer imlerim var bisürü tarayıcıyı komple kaldırma istemiyorum o yüzden çözümü olan var mı ?