• 01-03-2014, 23:27:39
    #1
    iyisite.NET
    Merhaba arkadaşlar 24 ay vadeli 15,000 lira çekmeyi düşünüyorum, önereceğiniz en cazip banka hangisi ve ne kadar çıkar sizce ?
    Lütfen kesin bilgisi olanlar yada şu ara çekenler yazsın.
  • 02-03-2014, 01:05:13
    #2
    Halkbank ve Türkiye Finans Bu aralar uygun.

    Yalnız bu aralar telefondaki taksit olayını aşmak için bir çok firma bankalar ile anlaştı ve kredi kullandırıyor. Kurulan kredi noktalarında dosya masrafı, hayat sigortası, komisyon oranı, kredi kullandırım bedelleri alınmıyor.

    iyi takip ederseniz çok güzel sonuçlar alabilirsiniz

    36 ay vadeli 15.000 TL için 19.679 TL

    24 Ay Vadelide 15.000 TL için 17.823 TL

    12 Ay vadelide 15.000 TL için 16.183 TL


    Karşılığında Sms Onayı Alabilirseniz Yardımcı olabilirim.
  • 02-03-2014, 01:10:32
    #3
    bende aynı olayı yaşıyorum banada 15 bin lazım garantiden gelmişlerdi geçen dükkana başvuru yaptık ön onayı verdiler şubeye gitmem gerekiyor ama bu arada bu konuyu takip ediyim yakın zamanda kredi çekmiş varsa konu sahibinin izni ile benide bilgilendirmenizi rica edicem.
  • 02-03-2014, 03:57:16
    #4
    hocam faize hiç bulaşmayın derim ama bulasmaktan baska carenız yoksa
    Ziraat bankası açık ara en iyi ve en düşük faizli bankadır iyi günler
  • 02-03-2014, 04:45:34
    #5
    Bank Asya faizsiz kredi veriyor tavsiye ederim. Faiz dinimizce 9 büyük günahtan biridir.
    Aşağıdaki ayet mealini dikkatlice okuyunuz. Meal Diyanet'e aittir.
    Bakara Suresi, 275. Ayet: Faiz yiyenler, ancak şeytanın çarptığı kimsenin kalktığı gibi kalkarlar. Bu, onların, “Alış veriş de faiz gibidir” demelerinden dolayıdır. Oysa Allah alışverişi helal, faizi haram kılmıştır. Bundan böyle kime Rabbinden bir öğüt gelir de (o öğüte uyarak) faizden vazgeçerse, artık önceden aldığı onun olur. Durumu da Allah'a kalmıştır. (Allah onu affeder.) Kim tekrar (faize) dönerse, işte onlar cehennemliklerdir. Orada ebedi kalacaklardır.
  • 02-03-2014, 05:39:44
    #6
    memur tanıdığınız varsa maaşlarını banka üzerinden alıyorlar. kredi kartları da 15-20 bin tl limitlere çıkarılıyor banka tarafından. böyle bir tanıdığınız varsa 9 taksitli olarak kartını kullanabilirsiniz. faiz ödemekten kurtulursunuz. ya da en azından daha az ödemiş olursunuz.
  • 02-03-2014, 07:24:34
    #7
    musevvid adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bank Asya faizsiz kredi veriyor tavsiye ederim. Faiz dinimizce 9 büyük günahtan biridir.
    Aşağıdaki ayet mealini dikkatlice okuyunuz. Meal Diyanet'e aittir.
    Bakara Suresi, 275. Ayet: Faiz yiyenler, ancak şeytanın çarptığı kimsenin kalktığı gibi kalkarlar. Bu, onların, “Alış veriş de faiz gibidir” demelerinden dolayıdır. Oysa Allah alışverişi helal, faizi haram kılmıştır. Bundan böyle kime Rabbinden bir öğüt gelir de (o öğüte uyarak) faizden vazgeçerse, artık önceden aldığı onun olur. Durumu da Allah'a kalmıştır. (Allah onu affeder.) Kim tekrar (faize) dönerse, işte onlar cehennemliklerdir. Orada ebedi kalacaklardır.
    tüketici kredisine bakdım maşallah 1.5 orandan veriyo .)

    ödeme tablosu oluşturduğumda da

    Bilgi amaçlıdır, herhangi bir taahhüt içermez. Bu ödeme planı için vergiler hariç aylık kâr oaranı 1,5 dir.

    Yukarıda yapılan hesaplamada " Operasyon Masrafı, Expertiz Ücreti, İpotek Ücreti ve Sigorta Poliçe " masrafları belirtilmemiştir. Masraflar konusunda şubelerimizden bilgi alabilirsiniz.




    ahtapot adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    memur tanıdığınız varsa maaşlarını banka üzerinden alıyorlar. kredi kartları da 15-20 bin tl limitlere çıkarılıyor banka tarafından. böyle bir tanıdığınız varsa 9 taksitli olarak kartını kullanabilirsiniz. faiz ödemekten kurtulursunuz. ya da en azından daha az ödemiş olursunuz.


    o dedikleriniz eskidenmiş .) yeni yasalarla öyle kredi kartı limitleri yok.

    maaşının 4 katını geçsinde görüyüm.
  • 02-03-2014, 15:12:09
    #8
    musevvid adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bank Asya faizsiz kredi veriyor tavsiye ederim. Faiz dinimizce 9 büyük günahtan biridir.
    Aşağıdaki ayet mealini dikkatlice okuyunuz. Meal Diyanet'e aittir.
    Bakara Suresi, 275. Ayet: Faiz yiyenler, ancak şeytanın çarptığı kimsenin kalktığı gibi kalkarlar. Bu, onların, “Alış veriş de faiz gibidir” demelerinden dolayıdır. Oysa Allah alışverişi helal, faizi haram kılmıştır. Bundan böyle kime Rabbinden bir öğüt gelir de (o öğüte uyarak) faizden vazgeçerse, artık önceden aldığı onun olur. Durumu da Allah'a kalmıştır. (Allah onu affeder.) Kim tekrar (faize) dönerse, işte onlar cehennemliklerdir. Orada ebedi kalacaklardır.
    Faiz adı altında değilde katkı payı altında ekstra ücret alıyorlar hocam Faiz vermeyen banka dünya üzerinde hiçbir yerde bulamazsın bankaların kazançları zaten faizlerle dönüyor.
  • 02-03-2014, 15:14:13
    #9
    Kizilay adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    tüketici kredisine bakdım maşallah 1.5 orandan veriyo .)

    ödeme tablosu oluşturduğumda da

    Bilgi amaçlıdır, herhangi bir taahhüt içermez. Bu ödeme planı için vergiler hariç aylık kâr oaranı 1,5 dir.

    Yukarıda yapılan hesaplamada " Operasyon Masrafı, Expertiz Ücreti, İpotek Ücreti ve Sigorta Poliçe " masrafları belirtilmemiştir. Masraflar konusunda şubelerimizden bilgi alabilirsiniz.
    Kuveyt Türk ve Türkiye Finans da faizsiz banka ama kredi veriyorlsr mı bilmiyorum. Bakarsanız belki veriyorlardır.