Klasik gitara manyetik taktırsak elektro klasik gitarla bi farkı olurmu.Örnek olarak 2 tane aynı marka model gitar biri klasik biri elektro klasik. Elektro klasikte kullanılan manyetiğin aynısını klasik gitara taktırdığımız zaman ses farkı olurmu ? Sadece kesik kasa olmasından dolayı oluşacak fark olursa sıkıntı olmaz ?