r10.net üyelik aktif etme
4
●982
- 21-02-2014, 19:06:31http://uyelik.r10.net/mixtapes adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 21-02-2014, 19:09:33Hocam buradan girince davetiye kodu bölümü geliyor. buradaki işlemlerini zaten halletti aktif edemedi.Ozsoy05 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 22-02-2014, 11:54:29Sorunumu çözdüler. Tesekkurlerardaaslan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
GT-I8190 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi