• 21-02-2014, 18:47:23
    #1
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Sorun düzeldi. Konu kilitlenebilir.
  • 21-02-2014, 19:06:31
    #2
    mixtapes adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba arkadaşlar, 1 davetiyem vardı onu arkadaşıma yolladım üye olmuş ancak üyeliği aktif etmesi gerekiyor. E postasına mail gelmiş aktif etme linkine tıklayınca aktif etmek için gerek anahtar değilde başka bir sayfa geliyormuş "Yeni uyelik adresi: Buradan" yazıyor. oraya basınca da kayıt olma sayfası geliyormuş. Bu sorun nasıl çözülecek bir fikri olan var mı ?
    http://uyelik.r10.net/
  • 21-02-2014, 19:09:33
    #3
    Ozsoy05 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam buradan girince davetiye kodu bölümü geliyor. buradaki işlemlerini zaten halletti aktif edemedi.
  • 21-02-2014, 23:16:38
    #4
    Hocam moderatör arkadaslarla iletişim kurun yardımcı olurlar bu konuda.
  • 22-02-2014, 11:54:29
    #5
    ardaaslan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam moderatör arkadaslarla iletişim kurun yardımcı olurlar bu konuda.
    Sorunumu çözdüler. Tesekkurler

    GT-I8190 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi