Misafir adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Bize hastane yapılarak geri dönüyor ama unutmayalım bu hastaneleri kullanmak için cebimizde para olması lazım.
Bize çevre temizligi veya belediye hizmetleri olarak dönüyor , ama bu hizmetleri almak için çöp vergisi ve kaldırım vergisi ödememiz lazım.
Bu paralarla ne oluyor benzin alıyoruz , elektirik alıyoruz , doğal gaz alıyoruz . Tabi bunları kullanmamız içinde geri vergi ödüyoruz

genel olarak veriyoruz ve gene veriyoruz sonuç olarak . verdiğimizle kutucuklar , gemicikler , saatler , montlar , villalar , rantlar satın alıyoruz.
aramızda şanslı olanlar kömür , makarna , altın çok şanslı olanlarmızda meydanalara giderek bayrak sallıyor 50-100 Tl topluyor

Yol beleş , yemek beleş , yılda 30 tane meydana gitse 3bin tl .
ailede 4 kişi varsa 12bin

Misafir adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
10milyonda faturalı hat olsa , %40 deprem vergisi zart vergisi alınıyor,
En ucuz tarife 10 tl olduğunu düşünürsek .. Ben düşünmeyim